søndag 22. april 2012

VINNERNE!!!


21.april har
Sydilla-butikken i Östersund
vært åpen i ett år och vi annonserade en stort tävling som har pågått de siste ukene.

Og for en respons!! Utrolig kul/morsomt!!

HER ER VINNERNE:



1.PREMIE! 10 meter Sydilla-stoff!!
VINNEREN:

4 lodd her. Fantastiske premier!

SvarSlett


2. 3. og 4. premier: Ottobre design kommer årlig ut med to dame- og fire barneutgaver spekket/fylda med nydelige modeller med flotte mønster!
De er så snille å sponser tre premier i Sydilla-give-awayen!
Hver vinner får de fem mest populære ottobre utgavene gjennom tidene!

a-b-c og jeg er også med! Tvi, tvi!


&


  1. Vinne, det gjør jeg aldri! Men vil jo gjerne prøve likevell da ;)


    &


    Frida Lööw som gillat på vår facebooksida



5. og 6. premie: 3 meter overraskelsesbiter
fra Hilcos vår sommerstoff 2012 som dere også finner her
Janne Jæger Eriksen som har kommentert på vår facebookside;

spennede! Er med, liker og følger med nyhetsbrev, skal og dele på bloggen!
&

Sølvi Anette Linde Engedal som bl a liker oss på Facebook


7, og 8. premie - Valgfritt mönster fra flotte Onion
Anita Eberhart som mottat våre nyhetsbrev
&

oj vilka fina priser, klart man vill vara med :-)



9. premier; Et av våre flotte skjerf
BEKKAEN

Jeg er gjerne med, 3 lodd til meg! :-)

bekkaen@hotmail.com

SvarSlett


10.premie - 3 barneknotter
MARTEMOR!

  1. Fire lodd på meg! (martemor)


5 kommentarer:

  1. Utrolig gøy!! Og jeg har faktisk ikke hatt oransje trucker- det blir kult!

    SvarSlett
  2. Så gøy å vinne noken av dei fine stoffene du har :) Og gratulerer til "Heilt Spesiell", litt misunnelig på den ;)

    SvarSlett
  3. Gratulerer til de heldige :-)

    SvarSlett