fredag 13. april 2012

Hva er vel bedre å starte helga med enn å lese gjennom kommentarene i bloggkonkurransen vår!



AHHH!! Har jeg nevnt at vi elsker våre kunder?? Hva er vel bedre å starte helga med enn å ta enn titt på kommentarene - hele 165 i talle som har kommet inn i vårt gavedryss!
Her er noen eksempler;

"Ni är bland det bästa som hänt i Östersund senaste året, stort grattis till er och till oss sygalna!"

"Ååååå tidenes gevinster!!!! Klart jeg er med, 4 tickets for me! :)"

"Vilken otrolig lyx det är att kunna åka ner på stan och gå omkring i er affär och få titta och klämma på allt!"

"Fantastisk flotte premier, og gratulerer så mye med 1 års dagen. Har fulgt dere hele veien også før dere åpnet butikk i S. Flott og rask service. Supre produkter."

"Brukar inte delta i tävlingar men detta kan jag inte missa. :-) Jag ska genast gilla på FB, anmäla mig till nyhetsbrevet och lägga ut en länk i min blogg, så det blir väl 4 lotter då. :-) Heja mig, och Sydilla!!"

"Wow!! Såå gøy dette var!!:D elsker sydilla<3 jeg hiver meg gjerne med i konkurransen og krysser fingrene:)"

"Så generösa ni är!! Jag vill vara med i utlottningen! Tar två lotter i och med att jag vill ha ert nyhetsmejl! "

"Beste give awayen ever :D Så klart jeg vil være med! Liker dere på FB, har gjort siden starten, mottar nyhetsbrev - og skal dele på bloggen min også (reklamerer jo for dere der fra før av)."

"kan man låta bli att vara med och dela, tävla och framför allt GILLA?? Älskar era tyger =)
Nyhetsbrevet vill jag åxå ha!"

"Litt av en Gibort, Venke. Først og fremst synes jeg det er utrolig flott at du klarte å realisere dette. Du er en forretningskvinne av rang og jeg er imponert over alt du har fått til! Stå på videre! :)

Du er vel også med?? Ellers


GOD HELG!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar