søndag 11. desember 2011

Vinnere, 3. advent og en duktig svärmor:)

Det här er min fina svärmor som jag har butikken tilsammans med.
Hon har også fått Sydilla!
Hun sydde en del da barna var små, men så har det vært mest gardiner ei stund før hun igjen tok opp sømnaden da jeg flytta butikken til Sverige og hun ble med.
Hun har sydd seg flere skjørt /kjolar, og en masse babykläder til butiken i det siste.
Her er hennes siste prosjekt;
En kjol/skjørt i et av Hilcos flotte damtyger/stoffer


Og et tubeskjerf/scarf i Ladrillo fra Hilco En deilig fuskepels! Fint va?

Vi fortsetter vår adventskalender der vi drar vinnere blant de som følger oss på bloggen og facebooksiden vår.
Vinner av en meter stipete ribb/jersey er; Mona Fuglestad Markussen i Øvrebø i Norge
Vinneren av et duftlys fra Lene Bjerre: Lone Vatn fra Bräcke - jeg har nok en gang trekt en person jeg kjenner som vinner - men de må jo også få sjansen å vinne! :)

Jeg vil ønske alle en super førjulstid! Jeg elsker den! Og jula! Ikka alle gjør det - men alle må vel iallfall like å tenne lys og kose seg innedørs når det er mørkt og kaldt ute?
Her er mine adventslys fra Lene Bjerre og noen vakre ord:

Tenn lys !
Et lys skal brenne for denne lille jord.
Den blanke himmelstjerne, der vi og alle bor.
Må alle dele håpet så gode ting kan skje.
Må jord og himmel møtes. Et lys er tent for det.

Tenn lys !
To lys skal skinne for kjærlighet og tro,
for dem som viser omsorg og alltid bygger bro.
Må fanger få sin frihet og flyktninger et hjem.
Tenn lys for dem som gråter og dem som trøster dem.

Tenn lys!
Tre lys skal flamme for alle som må sloss.
For rettferd og for frihet. De trenger hjelp av oss.
Må ingen miste motet før alle folk er ett.
Tenn lys for dem som kjemper for frihet og for rett.


2 kommentarer:

  1. Såååååå fint hun hadde sydd :) Og gratulerer til vinnerne :)

    SvarSlett