fredag 2. desember 2011

Sydillas julekalender - 2.desember!



I dag er premien en halv meter stjernejersey -lilla med lyseblå stjerner.
Flott til luer, panneband eller buffer.
Jeg drar til Norge i dag, men skal prøve å få trekt vinneren i kveld eller i morgen tidlig.





Jeg har venner og familie i Norge
som gjerne vil se mer av butikken, og varene vi har,
og ikke minst som handler julegavene,
og til seg selv utifra bilder og beskrivelser!
Sånt liker vi!! :)

Så derfor enda et bilderas fra butikken!
















Noe du har lyst på?
Bare send meg et hint så sender jeg
eller tar med til Trondheim/Hitra

7 kommentarer:

  1. Så skjønn butikk du har!

    SvarSlett
  2. Flott premie :-D
    Jeg er med!!!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  3. Oh, härligt! Jag håller tummarna, för det där tyget skulle säkerligen bli poppis här hemma! :)

    SvarSlett
  4. Superfint tyg!
    Jeg er med!!!!
    Pernilla

    SvarSlett
  5. Lilla! Passe bra i adventstia. Kan sikkert sy en raglantrøye te mæ sjøl i den der.
    Æ e me :-D

    SvarSlett
  6. De små gitarene var jo knallkule!

    SvarSlett
  7. Alltid med på lotteri;-) klem

    SvarSlett