torsdag 29. desember 2011

Julekalenderen avsluttet



Hver/varje dag i hele desember
har vi dratt vinnere blant våre kjære kunder,
venner og følgere på sosiale medier!

Det ble litt mye til oss rett før jul - men nå er alle vinnere dratt.
Vi nådde dessverre ikke målet med 1000 følgere på facebook - men er likevel veldig fornøyde med den positive responsen som har vært på adventskalenderen!
Her ser dere alle vinnerne!
Dere/ni som inte ha fått era premier ennu ta kontakt og gje oss era adresser!

PREMIE: VINNERE:
  1. Adventslys fra Lene Bjerre : Marion Røstvik
  2. 1/2 m lilla jersey med stjerner :Torunn Rømteland
  3. Adventstall fra Lene Bjerre :Siv Anita Lambertsen Berg
  4. 1meter svevende feer lime : Silje Merete Hansen
  5. Adventslys fra Lene Bjerre :Elisabeth Frøyland
  6. En meter rød/hvit fleece fra Hilco :Karianne Aunet
  7. Mobilveske lilla :Hanna Kjönberg
  8. En meter brun babusckadukker sweat :Anna Stornils
  9. Stripete tubeskjerf :Frahusetisvingen
  10. En meter stripete ribb :Mona Fuglestad Markussen
  11. Et duftlys fra Lene Bjerre :Lone Vatn
  12. 1 meter stripete campante stoff fra Hilco :Jóhann Reynisson og Hjördis
  13. Fuskepelspengbok og God jul-skilt :Ingun Beate Pettersen Engelberg
  14. :Et valgfritt Onion-mønster :Jessica
  15. :2 fine barne knotter/knoppar :Valborg Röstad
  16. :1 m beige monstertruck : Kristin Heggset
  17. :3 ullstjerner fra Bloomingville : Mira Gustafsson
  18. :5 meter band og blonder/spets : Anne Line Hakerud
  19. :"Mormor Magda och den gamla Klädnypan" - barnebok : Anna Karin Alenius
  20. : 1 meter lime feer: Elisabeth Röden
  21. : 1 meter tyg/stoff från Hilcos sommarkolleksjon :Bente Byremo
  22. : Valgfritt skilt /skylt :Åsa Halvarson
  23. : 3 Herlige knapper fra Snella & Petronella : Tone Halvorsen Borgemyr
  24. : Gavekort/presentkort på 500 kr på Sydilla; Teres Jensen
GRATULERER!!
Det blir nok ikke lenge før det blir nye sjanser til å vinne noe i Sydilla-bloggen!

4 kommentarer:

  1. Heisann :) Har gått meg hus forbi at jeg har vunnet i kalenderen deres, men så utrolig morsomt og ikke minst for en flott premie jeg har vunnet! Har dere en mailadresse jeg kan sende adressen min til? Klem Karianne

    SvarSlett
  2. Vilket fantastiskt prisbord du bjudit på! Får grattulera alla vinnare och hoppas på bättre tur nästa gång för egen del!

    Gott nytt år!

    SvarSlett
  3. Hej hej
    Fin blogg du har:)
    Har lakt till dig på bloglovin så jag kan följa vad du skriver:)
    Har du också en bloglovin????
    Kram

    SvarSlett
  4. Hei, jeg ser at det er lenge siden jeg meldte meg på denne konkurransen, men jeg har ennå ikke mottat min "premie".
    Mvh Mona Fuglestad Markussen
    moia_maur@hotmail.com

    SvarSlett