mandag 31. mai 2010

Sykroktreff

I helga hadde Sykroken landstreff i Grimstad og jeg var der sammen meg mange hyggelige damer! Vi kosa oss masse - skravla, sydde og shoppa.



Her er bordene med tingene jeg stilte ut. "Amerikakofferten" var en del lettere da jeg dro hjem - heldigvis! :)
Sas syns forøvrig det var greit å ta med 7 kilo over - så det gikk fint nedover også:)

Her er den andre annonsøren som stilte ut - Cetho med sine fargerike barnestoffer.

Vi lærte mønsterkonstruksjon og tilpasing av størrelser på treffet. Sydde to bukser og en kjole som nesten ble ferdig. Her er litt av resultatet:


5 kommentarer:

  1. Høres ut som det har vært ei fin helg :) Fine vetjen i fine bukser :)

    SvarSlett
  2. Regner med det var koselig. Flotte bukser til jentene :)

    SvarSlett
  3. Det var veldig hyggelig å møte deg gumman!! Selv om det ble bare en lyn visitt;) Gleder meg masse til resten av stoffene kommer:)

    SvarSlett
  4. Takk for en super helg! Veldig hyggelig å treffe deg!!

    Flotte stoffer du hadde tatt med deg, veldig fornøyd med min lille bunke :-D

    SvarSlett
  5. For noen søte jenter! :D Hihi! :D

    Vi flytter snart, ja, til Trondheim! :D Vet ikke heeeelt når de blir, men det blir nok ikke om så veldig lenge. :) Dere må gjerne komme på fotografering, ja! :D Enten her på Frøya eller i Trondheim! :D

    SvarSlett