fredag 21. mai 2010

Giveaway!


Om ikke så alt for lenge passerer jeg 5000 besøkere på sybloggen min!
hus og hjem-bloggen min har jeg hatt over 16000 besøkende siden jeg fikk teller på den!
I tillegg har 4200 unike brukere vært 12000 ganger innom nettbutikken min Sydilla.no siden den åpna i mars.
Og jeg har ikke hatt en eneste giveaway ennå - så det er jammen på tide!!

Jeg gjør som de fleste andre; du får ett lodd ved å legge igjen en kommentar her, ett til om du linker til bloggen min og et tredje om du blir følger. Skriv i innlegget hvor mange lodd du vil ha.

Premien er et gavekort på 500 kr på nettbutikken min og trekningen skjer 1.juni.


88 kommentarer:

  1. æ e med :) linke, følge og legg inn kommentar :) nattinatt

    SvarSlett
  2. æ e med æ å...2 t mæ...følge og legg inn kommentar....

    SvarSlett
  3. Hei! Så gøy da! Jeg er med med 3 lodd!

    SvarSlett
  4. Spennendes! :D Jeg tar 1 lodd. Klem Madelén

    SvarSlett
  5. Hei:) Jeg er med og tar gjerne 3 lodd:D (Den ultimate premie da;))

    SvarSlett
  6. Jeg vil være med og tar gjerne tre lodd jeg :). Vil såå gjerne vinne!

    SvarSlett
  7. Jeg vil gjerne være med :)

    SvarSlett
  8. Spennende! To lodd til meg takk!

    SvarSlett
  9. Jeg har linket til den på siden min www.toma-tomo.com.
    Følger kan jeg vel ikke bli iom at jeg ikke blogger, men kommentere kan jeg!
    Du har en flott side, en nydelig butikk og ikke minst... Du er en hyggelig dame!

    SvarSlett
  10. Jeg kommenterer, linker i begge bloggene og følger :D

    SvarSlett
  11. Jeg kommenterer, linker og følger
    må jo ta alle loddene jeg kan ;)

    SvarSlett
  12. Kjempe fint blogg og butikk!!! Vil gjerne ha et lodd.

    SvarSlett
  13. Hei og hå, tenk så stas det hadde vært å vunnet det gavekortet! Jeg kommenterer og følger! (Er ikke kommet igang med bloggingen min så linking er ingen vits;) ) Så da får jeg vel to lodd da! Super blogg!

    SvarSlett
  14. Så kjekt jeg er med på 2 lodd. Følger og kommenterer :)

    SvarSlett
  15. Jeg vil gjerne bli med med ett lodd:)

    SvarSlett
  16. Da tar jeg tre lodd, takk! ;-D

    SvarSlett
  17. Kjempefin blog du har!
    Melder meg på trekningen din med et lodd:)

    SvarSlett
  18. JA, det er klart jeg vil være med og konkurrere om den flotte premien. Er allerede følger...2 lodd?

    SvarSlett
  19. Da har jeg linket til bloggen din, følger har jeg vært fra før, og nå ønsker jeg gjerne å vinne gavekort:)

    SvarSlett
  20. Ett lodd til meg også :)

    SvarSlett
  21. Eg vil gjerne vere med:) link, følger og innlegg, så tar tre lodd:)

    SvarSlett
  22. Jeg vil også være med! To lodd blir det til meg :)

    SvarSlett
  23. 3 lodd til meg :) Håper jeg vinnner

    SvarSlett
  24. 3 lodd til meg også! Grattis med mange besøk :D

    SvarSlett
  25. Så artig med en gavetrekkning! Jeg blir gjerne med :) tar 3 lodd :)

    SvarSlett
  26. Tjoho.. Må selvfølgelig være med her.
    3 lodd takk :)

    SvarSlett
  27. 2 lodd til meg takk!
    Følger og legger inn en kommentar :)

    SvarSlett
  28. Kjempe moro, ser at tellaren står på 4994 no.
    1 lodd til meg!

    SvarSlett
  29. Jeg vil være med ;) 4997! Trekker et lodd og krysser fingrene ;)!

    SvarSlett
  30. Tre lodd til meg takk! Kommentar, følger og link :) Takk for forklaring til link med bilde inne på Sykroken!!

    SvarSlett
  31. Jeg vil gjerne være med!!Tar 3 lodd og satser på vinnerlykke;)

    SvarSlett
  32. Jeg vil gjerne være med!! Legger meg til som følger og linker på min blogg ;-)

    SvarSlett
  33. Jeg vil delta! tar to lodd og linker deg til på bloggen min =)

    SvarSlett
  34. Æ e med! Jeg trekker 3 lodd. Innlegg i bloggen min kommer om noen strakser. ;)

    SvarSlett
  35. Bjørg (på Frøya)24. mai 2010 kl. 23:48

    Og ett lodd til meg :-)

    SvarSlett
  36. Jeg vil gjerne være med, tar 3 lodd :)

    SvarSlett
  37. Eg er med, ett lodd:-)

    SvarSlett
  38. Så gøy da! Tar et lodd jeg også. :o)

    SvarSlett
  39. Så moro, kunne også tenke meg å være med :)Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  40. Dette vil jeg også være med på :o) Jeg tar 3 lodd; kommentar, følger og linket i bloggen min. Ha en flott helg :o)

    SvarSlett
  41. Jeg er herved en følger! Digger forresten butikken din! :)

    SvarSlett
  42. Jeg vil være med på din fine Give away og tar 3 lodd!

    SvarSlett
  43. Jeg vi og, jeg vil og ,...... :-)) tar 1 lodd

    SvarSlett
  44. Jeg er med :) Det blir 2 på meg , gjerne 3 men er ikke så god på linking ...

    SvarSlett
  45. Tar gjerne 1 lodd jeg :)
    veronicaopsahl@hotmail.com

    SvarSlett
  46. Tar gjerne et lodd jeg også.

    SvarSlett
  47. 3 til meg:)
    Er følger og skriver kommentar, og har lagt deg i sidebaren min:)

    Hadde vært kjempe gøy å vinne, da jeg har handleforbud fortiden:D

    gratulere med så mange visninger foresten:D

    siri (sjeroks)

    SvarSlett
  48. I`m in og tar 3 lodd :D Linker og følger + kommentar da selfølgelig ;)

    SvarSlett
  49. Takk for en superkoslig helg;o)))
    Værmer jo selvfølgelig på alt som kan gi meg sjansen til et dypdykk i dine lekre stoffer;o)))
    2 lodd til meg.
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  50. Tar gjerne to lodd (kommentar og følger!)

    Juhu!!! :)

    SvarSlett
  51. Hei! Vil vere med i trekninga, med tre lodd:)

    SvarSlett
  52. Hei!
    Et lodd til meg også!:-)

    SvarSlett
  53. Jeg er med ! Tre lodd ! :)

    - lille L

    SvarSlett
  54. Wow! For en super giveaway!
    Blir såklart med - 3 lodd :)
    Lykke til videre med butikken din!

    SvarSlett
  55. Æ vil vææær meeed!

    Hilsen mayaya ;)

    SvarSlett
  56. Da er jeg også med som følger, link og nå en kommentar. :)

    SvarSlett
  57. Jeg vil gjerne ha 3 lodd :)

    SvarSlett
  58. jeg er med - 2 til meg, fordi jeg sitter på jobben og ikke har tid til å linke!

    SvarSlett
  59. Med, jeg også! :)
    To lodd for Susannemor på sykroken :D

    SvarSlett
  60. Tar gjerne 3 lodd jeg.
    Vinnerlykken er så som så men må jo prøve seg uansett.

    Gratulerer med så mange besøkende forresten.

    SvarSlett
  61. åhh ja, jeg har så lyst på å vinne hhe, ser ut som et ultrakosligtreff forresten :D

    SvarSlett
  62. Åå jeg vil vinne! Elsker stoffene dine :) Jeg vil gjerne ha 3 lodd :)

    SvarSlett
  63. Sista chansen här då. Jag är med på EN lott.

    SvarSlett
  64. Jeg tar gjerne 1 lodd! Flott nettbutikk du har! :-)

    SvarSlett
  65. 2 lodd på meg, kommentar på den flotte bloggen din, samt at jeg er følger. Kjempespennende blogg og ikke minst butikk du har.

    SvarSlett
  66. 3 lodd! Jippi!!
    Er nå følger, kommenterer her OG skal legge lenke inn på min egen blogg!

    Klem fra Eva Mari :D

    SvarSlett
  67. Oisann, her må jeg jo bli med. Tar to lodd:) (følger og kommenterer her.

    SvarSlett
  68. Gratulerer:) Jeg vil gjerne være med og ha ett lodd:)

    SvarSlett
  69. Hei!
    Jeg vil være med:)
    Jeg tar 3 lodd:)
    Linker til bloggen din i min blogg.

    SvarSlett
  70. Da har jeg utført alle 3 "oppgavene" så da blir det 3 lodd til meg å :))

    SvarSlett
  71. Om jeg har gjort alt rett (har aldri gjort dette før, skummelt... :D) så har jeg 3 lodd:) Krysser fingrene for at jeg er den heldige:)

    SvarSlett
  72. jeg vil gjerne friste lykken med 1 lodd :)

    Klem

    SvarSlett
  73. Vart vel for sein til å vere med i denne trekninga, men gratulerer med så mange besøkande på bloggen din:)

    SvarSlett
  74. Hm..mulig jeg også var treig-men grattis med antall besøk både på bloggene og i butikken:)

    SvarSlett