onsdag 26. september 2012

Nydelige vinterstoffer fra Hilco

 Da har vi hatt en liten julaften igjen her nede på butikken og åpna flere pakker! 
Denne gang kom masse ull! Herlige tykke ullstoffer - perfekt til kåper og jakker 
og tynnere ullstoffer til kjoler og tunikaer!
 Teddy, fleece og babycord hører også høsten til 
- og som vanlig i Hilcos nydelige mønster og intense farger!
 Fuskpels, og Elisabeths etterlengta fluffy-stoff (gleder meg til å se hva det skal bli!) kom også nå!

 Min yndlingsfarge er petrol - og da har jeg mye å glede meg over denne høsten!
Har dere sett så kule ullstoff!
De to nederste matcher perfekt og skulle bli en nydelig kåpe sammen!
 her er flere av våre favoritter. Amfissa fins med både cerise/lilla og grønne blomster. 
En nydelig polyester/ullblanding flott til kjoler. 
Mormorruter er in - og Hilco har selvfølgelig en flott variant i denne ullblandingen
Jeg elsker dette ullstoffer! Så kule farger og mønster!


Her er Eva med en annen favoritt - her skal det ikke mye til for å skape en lekker kreasjon - stoffet i seg selv er så spesielt og flott at man med den enkleste modell kan skape noe helt unikt!
Vi har MYE å glede oss over om dagen!
Og nå gleder vi oss enda mer til å se hva dere kunder syr av de flotte stoffene!
Alle nyhetene finner dere HER

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar