tirsdag 28. august 2012

Tid for bukser, babytepper og annen høstkos på syrommet!


Høst er tid for å sy bukser, og vi har fylt på lageret med både velour 
og Easy cotton som er populære buksestoffer!
Her ser dere et prakteksemplar fra Lillekrokodille sydd i turkis easy cotton med nydelige detaljer!
Et annet populært høstprosjekt er lappeteppe! 
Mange ser på dette som et overkommelig førsteforsøk-prosjekt og i det siste har også mange begynt å sy lappetepper i stretchstoffer.   
Og her kan vi se et meget vellykka resultat av sistnevnte!
Veslejenta med denne bloggen har lage dette og andre flotte lappetepper!



Til slutt må jeg fortelle litt om besøket mitt i dag! 
Veronica tok med seg mammaen sin og kjørte fra Trondheim til Östersund 
av den enkle men geniale grunn 
- at Sydilla ligger her! :)
Så trivelige damer som klemte, matchet og beundret stoffer i flere timer bare avbrutt av en kort matpause (alle som vil ta matpauser i shoppingen på Sydilla - får innvilget det!)
Over kan dere se bilder av "fangsten" før matpausen. 



og her er damene etter de er ferdig - med 7 bæreposer full med lekkerbiter!


 Vi gleder oss til å se masse stilig Sydilla-klær på denne bloggen etter hvert!

1 kommentar:

  1. kjempe kjekt å se hva du finner på!! :) jeg har fått totalt sydilla for tida... :) babyteppe i går, vognpose dagen før... skal legge d ut på bloggen om du vil se. Laga meg ny blogg da den gamle ble ødelagt da blogspot ble nytt... kjedelig!! :(

    Gleder meg til å se hva du finner på!

    Klems Diana.

    SvarSlett