lørdag 14. januar 2012

Vinn messebilletter!

Om en måned drar vi med oss halve butikken -
Feer og monstertrucker i nye farger,
Hilcos vårnyheter,
mönsternyheter fra Onion,
spets/blonder, band,
knappenyheter fra Snella & Petronella,
og mye annet snacks og drar på festival!

Det skal bli så utrolig kul/artig og vi gleder oss som bare det!

Vi håper/hoppas også du kommer!
Og nå har du sjansen å vinne inngangsbilletter til syfestivalen i Stockholm!

Alt du behöver å gjøre er å skrive en kommentar under her!
Vil du fortelle/beretta /dela om tävlingen/konkurransen
er vi også veldig/jätteglada for det!
Vi drar vinnerene 27. januar.
3 billetter dras blant dom som kommenterer her,
og 3 på vår facebook-side.

Lykke til!

-et eldorado for alle sy, strikke, pyssel, håndarbeidsinteresserte!

38 kommentarer:

  1. Jag vill gärna vara med och tävla och hoppas nu på stor TUR! :-)

    SvarSlett
  2. Självklart hoppas man på turen att vinna biljetter till syfestivalen! Att åka på syfestival är ju vårans (och höstens) höjddpunkter!

    SvarSlett
  3. jag skulle jättegärna vela vinne en biljett så jag är med :)

    Ha en fortsat trevli helg! Kram Miaa.

    SvarSlett
  4. Hoppas på turen att vinna en biljett :)

    SvarSlett
  5. Jeg er sååå sygal/glad og vil gjerne vinne billett!!! Dette må jo være årets happening for alle syglade!

    Mvh Tove

    SvarSlett
  6. Jag vill gärna vinna en biljett till syfestivalen!
    /Irene Friman

    SvarSlett
  7. Jag vill vara med och tävla! Håller tummarna =)
    /Lisa Holmström lisalisa_85@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Jeg vil også være med...skal til messen på Lørdagen...........tvi tvi

    SvarSlett
  9. Så artig at dere skal på Syfestival:) " Der skulle vi ha vøri,Karl" Skulle gjern oppleve dette, så herved melder jeg meg inn for loddtrekkning.
    Lykke til og ha det morro på festivalen.

    SvarSlett
  10. Jag vill tävla! Jag kommer inte ha råd att gå annars! Vill, vill, vill!

    SvarSlett
  11. Är gärna med och tävlar och hoppas på tur!!

    maria__berglund@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Jag vill jättegärna vara med på utlottningen och hoppas att turen är på min sida!

    SvarSlett
  13. Vill gärna besöka er och vill gärna vinna en biljett

    SvarSlett
  14. Vil være med i trekningen. Vinner jeg er jeg jo nødt til å ta en stockholmstur:)Hilsen fra ingunbeate@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Säger som anonym här ovan.....vinner jag så måste jag bara åka. Skall ju skicka några av mina dockor på festival så varför inte åka själv också.
    Här kommer ni att få bilder av det jag syr till festivalen av Sydillas vårtyger, just nu Hilcos härliga tyger.

    http://fahiondoll.blogg.se

    SvarSlett
  16. Jag vill vara med och tävla!
    //Marina
    marina@wesstrom.se

    SvarSlett
  17. Självklart vill jag vara med och tävla .
    eposta.asa@gmail.com

    SvarSlett
  18. Jeg vil også være med i konkurransen :)
    hedvig (at) gmail (dot) com

    SvarSlett
  19. Hej!
    Jag vill väldigt gärna vinna en biljett, så jag kan handla hos er under mässan!

    SvarSlett
  20. Hej.
    Dette høres utrolig morsomt ut! Tenk å vinne !!
    FINGERS CROSSED!

    SvarSlett
  21. Hoppas på turen att vinna en biljett till Syfestivalen! Snällt av er att lotta ut!

    SvarSlett
  22. Jaa, jeg vil gjerne vinne en billett!!

    SvarSlett
  23. Jaaa!! Jeg vil!!! (Tittet på hotell og tog for noen dager siden..)

    SvarSlett
  24. Messen høres kjempespennende ut.
    Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen :-)
    Hilsen aamborg@gmail.com

    SvarSlett
  25. Jag vill jättegärna vara med på utlottningen och hoppas att turen är på min sida

    SvarSlett
  26. Jippi!! Jeg vil veldig gjerne vinne billett :)

    SvarSlett
  27. Jeg håper virkelig på litt vinnerlykke her. Det hadde vært så artig å kunne overraske min søster med en bilett til denne messen. Med en liten baby og ny symaskin så hadde dette vært mitt i blink for henne.
    Pernilla

    SvarSlett
  28. Kristina Sigfridsson19. januar 2012 kl. 22:03

    Jag hoppas också på tur!
    Kristina

    SvarSlett
  29. Det hadde vært flott å vinne billetter, Stockholm er en herlig by :))
    mona.bakkeby@hotmail.com

    SvarSlett
  30. Detta är min första syfestival så det ser jag fram emot jättemycket! Hoppas på tur att biljetten ramlar hem till mig:)

    SvarSlett
  31. Åh jag hoppas på att vinna en biljett!!

    SvarSlett
  32. Såklart man vill vinna biljetter, min man vill följa med mig på syfestivalen, men jag är för snål för att låta honom följa med in, hans inträde är ju iaf 1 meter tyg :-D Vinner jag en biljett så ska han få följa med!

    SvarSlett
  33. Gubben vägrar att gå, vem ska då släpa tygerna mina?
    Men om han en liten biljett få, så fylls syrummet av tyger fina
    Sydilla kära, låt gubben min tygerna bära!

    Mian som gärna är med och tävlar

    SvarSlett
  34. Åhh, en biljett till mor min skulle vara rart att vinna. Jag ska bjuda henne på en hel-helg med syfestivalen som höjdpunkten och att få en biljett vore underbart, då blir det några kronor över att handla tyg för :)

    SvarSlett
  35. ååå jag vill oxå vinna! har inte kunnat gå på festivalen på lääänge pga barn, separation, cysta i huvudet, tvillinggrav....men nu börjar solen titta fram i mitt liv igen å då vill jag gå på festival!!!

    SvarSlett