fredag 9. april 2010

Nye stoffer i butikken

Da har jeg fått inn en del nye stoffer i butikken!
Blant annet fantastisk flotte nydelig Amy Butler-stoffer!
Jeg blir i skikkelig sommerstemning av Amy Butler sine stoffer! blir ikke dere?








I helga har jeg tilbud på alle de nye Amy Butlerstoffene! benytt aneldningen til å få litt sommerstemning!

Selv skal jeg sy meg Liverpool-tunika.




Den er såååå nydelig!
Mønster til den kan du få køpt her



Jeg har også fått inn en del andre stoffer - blant annet ulljersey i flere farger.






1 kommentar:

  1. Hei.
    Den tunikaen fra Amy Butler ser kjempe-fin ut, og stoffene er flotte!
    Jeg "fant deg" via linken hos Johanna Ahlard, og gleder meg til å kunne bestille stoffene fra deg! Har du bare nettbutikk, eller kan man komme innom og handle også?
    Lykke til!

    SvarSlett