fredag 27. januar 2012

Vinnerne av syfestival-billetter!

Vinnerne av inngangsbilletter til
KrajamariaJan 16, 2012 12:00 PM
Hoppas på turen att vinna en biljett till Syfestivalen! Snällt av er att lotta ut!
SvarSlett

DagrunJan 15, 2012 05:29 AM
Säger som anonym här ovan.....vinner jag så måste jag bara åka. Skall ju skicka några av mina dockor på festival så varför inte åka själv också.
Här kommer ni att få bilder av det jag syr till festivalen av Sydillas vårtyger, just nu Hilcos härliga tyger.

http://fahiondoll.blogg.se
Vem är POSEJan 26, 2012 11:20 PM

  1. Såklart man vill vinna biljetter, min man vill följa med mig på syfestivalen, men jag är för snål för att låta honom följa med in, hans inträde är ju iaf 1 meter tyg :-D Vinner jag en biljett så ska han få följa med!

  2. Vi har også dratt tre vinnare på facebook som er;
      • Ann Karrbom Är vinnarna utsedda? Annars vill jag gärna vinna

      • Sarah Lergell Åh jag vill självklart vara med om att tävla för att vinna en biljett!
    och;

1 kommentar:

  1. Är det sant!! Har jag vunnit en biljett till Syfestivalen? Vad glad jag blir!!! :)

    SvarSlett