fredag 18. desember 2009

Bluse til Bestemor

Jeg er ganske overbevist om at bestemor på 85 år ikke leser bloggen min!
Nå skal man jo aldri si aldri i disse seniordataopplæringstider - men siden hun er så nysgjerrig at hun helst sikkert åpner gaven når hun får den -og ikke venter til jul likevel - tar jeg sjansen...;)


Bestermora mi er ei ivrig håndarbeiderske. Hun strikker, broderer og hekler så det står etter. Både til sine ni barn og ni svigerbarn, to fosterbarn, 31 barnebarn og 25 oldebarn! Nå når jeg har begynt å sy ville hun gjerne at jeg skule sy en bluse til henne. En sånn med utringning(!) som alle andre enn hun hadde... Vel - jeg midererte utringingen så mye som jeg tror hun mente og sydde denne. Så får vi høre hva hun syenes og se om utringingen blir større på en eventuell neste bluse til sommeren...;)

Håper ikke hun ser så nøye inni blusen da - for jeg knota litt... Men det er vel utsida på plaggene som teller!?? ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar